ضد یخ بتن

ضد یخ بتن یا شتاب دهنده هیدراتاسیون در زمان بتن ریزی درهوای سرد کاربرد فراوان و مقرون به صرفه ای برای شما دارد. ضد یخ بتن در واقع نوعی افزودنی بتن زود گیرکننده براساس مواد نیتروژنی فاقد کلراید به دو صورت مایع یا پودری که بر پایه ماده افزودنی شتاب دهنده واکنش هیدراسیون می باشد که با بالا بردن گرمازایی ، گیرش بتن را از ۱۲ ساعت به ۴ الی ۵ ساعت تقلیل می دهد. این ماده مخصوص استفاده در بتن های مسلح و ملات ها می باشد و برای بتن ریزی در سرمای شدید طراحی شده است.

میزان مصرف آن تابعی از عیار بتن و دمای هوا بوده که بسته به شدت حرارت زائی مورد نیاز مشخص می گردد و میتواند در محدوده 5/0 تا ۵ درصد وزن سیمان متغیر باشد.

محصول در گالن های ۲۵ کیلویی بسته بندی گردیده و می توان این محصول را با آب مصرفی داخل بتن مخلوط کرده و به بتن اضافه نمود. همچنین می توان ضد یخ بتن را به مخلوط آماده بتن افزوده شود و پس از اختلاط کامل عمل بتن ریزی آغاز گردد.

تماس بگیرید : 03195020609

ضد یخ بتن

انواع محصولات ضد یخ بتن

برای مشاهده محصولات ضد یخ بتن بر روی دکمه مشاهده محصول کلیک نمایید.

ضد یخ بتن ویژه

NSH-AF 312

ین محصول دارای قابلیت بسیار زیادی در تسریع هیدراسیون سیمان و عمل آوری بتن در هوای سرد می باشد و زمان گیرش اولیه بتن …

مشاهده محصول

ضد یخ بتن مایع

NSH-AF311

این محصول بر پایه ترکیبات معدنی است که علاوه بر کاهش زمان گیرش اولیه بتن و ایجاد خصلت ضد یخ در بتن و آب ملات بتن هیچگونه خوردگی ایجاد …

مشاهده محصول

مشخصات و کاربرد روان کننده بتن

برخی از خواص و کاربرد های ضد یخ بتن

  • افزایش سرعت هیدراسیون اولیه سیمان و کاهش زمان گیرش اولیه بتن
  • کاهش نقطه انجماد بتن و آب اختلاط بتن
  • افزایش مقاومت اولیه و نهایی بتن
  • جلوگیری از افت بتن
  • کاهش تخلخل های نامنظم در بتن و ایجاد سطح صاف و یکنواخت
  • اختلاط کامل با بتن به دلیل فرم مایع آن

درصد مصرف:

بسته به دمای محیط و شرایط اقلیمی مکان بتن ریزی بین 0/5 تا 5% وزن سیمان.

محصول در گالن های ۲۵ کیلویی بسته بندی گردیده و می توان این محصول را با آب مصرفی داخل بتن مخلوط کرده و به بتن اضافه نمود. همچنین می توان به مخلوط آماده بتن افزوده شود و پس از اختلاط کامل عمل بتن ریزی آغاز گردد.